Rahim Wanita TERKELUAR Akibat Desakan Suami Ingin “Bersama” Buat Ramai TERPANA

Loading...

Seorang wanita yang dalam keadaan berpantang anak kedua tidak dapat menahan sebak apabila menerima kekerasan dalam rumah tangga.

Dalam tempoh berpantang katanya dia dipaksa suami untuk berpantang dirumah mak suaminya di Shah Alam dengan alasan masa anak pertama dulu dia berpantang di rumah maknya.

Selepas melahirkan anak, dia minta CL untuk melakukan rawatan,namun secara diam-diam mak martuanya menyuruh CL berkenan agar tidak datang lagi kerumah mereka.

Tak cukup di situ,tukang urut yang di sewa pun turut di diperdaya oleh mak martuanya dengan alasan mangsa dalam keadaan sihat sihat sahaja dan tidak perlu di urut.

Apa yang lebih mengejutkan adalah apabila mangsa di paksa untuk bersama oleh suaminya.

“Hanya Allah yang tahu betapa sakitnya ,sebab saya dapat rasakan dia tekan-rahim saya”

Tak sampai 5 minit dia kerjakan saya,darah penuh atas tilam dan secara tiba tiba keluar darah seketul.

Saya cuba bagitahu suami saya sakit tapi dia hanya senyum dan bercakap “kalau nak pahala kena berkorban”

Saya cuba menjerit dan hendak mengadukan kejadian pada tukang urut dan mak martua yang ada di luar bersembang, tapi suami ugut akan melakukan hal yang sama malam nanti jika saya cuba panggil mereka.Katanya.

Bagaimanapun menurut mangsa dia hanya memanggil tukang urut dan terpaksa berbohong dengan kejadian itu.kata tukang urut berkenan mendapati posisi rahimnya sudah lari dan keluar.

17 hari dia berpantang selepas kejadian itu,lukanya masih belum sembuh dan setiap hari keluar darah berketul-ketul

Bagaimanapun katanya di terpaksa di rawat dihospital kerana bimbang akan mengalami penyakit meroyan.sejurus itu natizen yang membaca kisah wanita tersebut menggesa agar kejadian berkenan di laporkan kepada pihak yang berwajib.

Sumber : EraBarus

MINUM MILO YANG SUAMI BUAT. TERUS TERTIDUR. SEDAR DAH ADA DALAM BILIK TANPA PAKAIAN. RUPA²NYA…

Para suami sila jangan pentingkan diri dan nafsu anda. Kesiankan isteri anda, beri mereka rehat untuk memperbaiki dalaman mereka! Mari kita baca coretan sedih dari seorang isteri ini, baru berpantang 20 hari, luka dalaman pun belum pulih dan masih ada darah nifas! tetapi diberi ubat tidur dengan alasan sudah tidak tahan kerana ingin bersama.

Sumber: Info ibu Hamil

Salam warga Info ibu Hamil..tq admin sebab siarkan luahan hati saya. Hari ni saya berpantang 20 hari, semalam adalah kejadian paling buruk ketika berpantang yang berlaku pada saya. Sepanjang saya berpantang, suami saya yang selalu letakkan ubat dekat luka jahitan saya.

Semalam dia ada minta nak “bersama” tapi saya tak nak sebab saya cakap saya masih berpantang, darah nifas belum kering dan luka bahagian dalam belum baik lagi walaupun luka luar dah baik. Lelaki biasa lah bila dengar jawapan macam tu terus buat muka tapi saya jenis tak layan sebab saya risau kalau saya sakit belum tentu dia peduli.

Lepas tu time nak makan, dia mesti sediakan makanan saya. Kita yang breastfeedkan anak selalu haus dan mesti cari air dulu sebelum makan, saya minum lah air milo panas yang dia buatkan untuk saya. Dalam beberapa minit lepas tu, kepala saya pening terus saya tak sedarkan diri. Tiba-tiba saya sedar, saya dalam bilik tanpa pakai baju dan suami saya ada dekat sebelah tengah peluk saya.

Saya kejut suami, tanya apa yang dah jadi? dia senyum je. Lepas tu dia cakap tak tahan sangat. Terus saya tampar muka dia. Rupa-rupanya dia bagi saya ubat tidur dan dia dah meratah saya time saya tak sedar diri. Hmmm… saya tak tahu nak buat apa lagi.

Apa yang akan terjadi dekat diri saya selepas ni sedangkan saya belum habis berpantang. Tolong bagi pendapat, saya risau kalau saya sakit. Satu hari saya berkurung diri dalam bilik. Suami pujuk minta maaf saya langsung tak hiraukan, yang saya hiraukan diri saya dan anak saya je buat masa sekarang. hmmm…

Suami sepatutnya kena faham situasi isteri yang baru sahaja melahirkan anak anda, proses bersalin bukan mudah ya! terpaksa jahit jika ada koyak faraj berlaku, mengapa perlu tergesa-gesa minta untuk bersama? Jika perkara begini berterusan, isteri anda mungkin akan mengalami sakit meroyan kerana terlalu stress dengan tindakkan anda. Jagalah isteri dalam pantang sebaiknya.

Loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *